Èric Matamoros, alumne de l’Institut Ramon Berenguer IV, premiat per la Saint Louis University Madrid Campus

9Juny, 2017

El Treball de Recerca d’Eric Matamoros Insight into the impact of methylation and demethylation pathways in DNA physical properties ha estat guardonat amb el Premi Nacional de Ciència i Tecnologia per a estudiants de Batxillerat atorgat per la Saint Louis University (SLU) Madrid Campus. La investigació fou dirigida pel Cap de Departament de Ciències, Vicent Ramiro. Al projecte queda manifest que la metilació de l’ADN pot exercir un important paper en l’expressió gènica en afectar la flexibilitat de l’ADN. El Jurat ha valorat l’elevada complexitat dels procediments teòrics i experimentals emprats per a l’elaboració del treball, i ha expressat la seva gran qualitat i l’alt valor científic de les conclusions obtingudes de l’anàlisi dels resultats. El premi fou lliurat el dimarts dia 30 de maig al San Ignacio Hall de la SLU a Madrid, en un acte en anglès en el qual els dos estudiants premiats han presentat el seus treballs. Enhorabona!