Lliurament de les Orles de 4t de l'ESO 2013-17

23Juny, 2017
Lliurament de les Orles de 4t de l'ESO 2013-17

La vetllada del dijous 15 de juny es va celebrar l'Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció 2013-17, a l'Auditori de la Unió Filharmònica d'Amposta. L'acte s'inicià amb la benvinguda de la directora, Lucrècia Bernaltes Tenesa. Els parlaments de la presidenta de l'AMPA, Pilar Sarra Orus, de la tutora Rosa Royo Espuny i de la regidora d'Ensenyament i Cultura, Inés Martí, van anar adreçats a esperonar els estudiants de la promoció d'ESO 2013-2017 a perseguir els seus somnis, a formar-se i a fer possibles les persones que volen arribar a ser. Els tutors de la promoció han estat Rosa Royo, Amparo Pallàs, Ubaldo Garcia i Enric Falcó.

Els presentadors de la cerimònia foren els alumnes Ariadna Roig i Joan Pablo. Maria Ruíz i Pol Llopis foren els alumnes que adreçaren unes paraules als seus companys, fent un recorregut als quatre anys d'estada a l'Institut Ramon Berenguer IV.  Aljcia Menning, Ainhoa Limbos, Joel Tafalla i Pep Ignacio ens delectaren amb diferents actuacions musicals i de ball.

L'acte va finalitzar amb un ball de tot l'alumnat de 4t. La música escollida fou la cançó INVENCIBLES del grup pop-folk, Els Catarres.

Acabem amb una estrofa d' INVENCIBLES

jo i tu som intrèpids navegants
a la conquesta dels set mars
pioners i agosarats
àvids d'aventures

Enhorabona a tots i a totes!