ESCOLA DE PARES I MARES: RISCOS DE LES XARXES SOCIALS

24Octubre, 2017
ESCOLA DE PARES I MARES: RISCOS DE LES XARXES SOCIALS

La doctora Elena Garrido Gaitán serà la ponent de la conferència "Riscos de xarxes socials: sexting, grooming, bullying virtual". La Doctora Garrido és psicòloga clínica i forense, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Psicologia Jurídica i Peritatge Psicològic Forense per la UAB.

L'objectiu de la conferència és dotar a la comunitat educatica d'eines de detecció i de gestió del ciberassetjament.

La conferència l'organitza l'AMPA de l'Institut Ramon Berenguer IV i tindrà lloc el dilluns 30 d'octubre a les 19.00h al Saló d'Actes de l'Institut.

Per qüestions d'aforament, us preguem confirmeu la vostra assistència a l'apartat "Contactar" de la pàgina web o al telèfon de l'Institut: 977 70 15 56

Esperem comptar amb la vostra companyia!