TALLERS CIENTÍFICS

16Novembre, 2017
TALLERS CIENTÍFICS

Els nostres estudiants de Biologia de Batxillerat han dut a terme un taller científic amb motiu de la Setmana de la Ciència. Les pràctiques han estat conduïdes per la Sílvia i la Irene, dues joves investigadores en el camp de la genètica i la biomedicina que formen part de la iniciativa Biocomunica’t. A primer de Batxillerat els alumnes han carregat un gel d’electroforesi amb mostres d’ADN agafades en distints moments del desenvolupament embrionari, per evidenciar els distints nivells d’expressió d’un gen. Els estudiants de segon han introduït a un bacteri un plasmidi amb un gen de medusa que expressa una proteïna fluorescent. En tots dos casos, dues pràctiques molt motivadores per a l’alumnat que els endinsen en el món de la recerca a través de tècniques que es fan servir de forma habitual als laboratoris d’investigació.