Aida Campos, guanyadora del VIII Concurs de Microrelats de Terror

26Gener, 2018
Aida Campos, guanyadora del VIII Concurs de Microrelats de Terror

Aida Campos, alumna de 4t d’ESO del nostre institut, ha guanyat el premi al millor microrelat en castellà de la categoria de secundària del VIII Concurs de microrelats de terror, organitzat per l‘Institut Cristòfol Despuig de Tortosa.

El seu relat, “Al otro lado de este lado”, juntament amb tots els treballs premiats, s’ha publicat en un llibre digital que es pot consultar si es clica damunt del següent enllaç:

Llibre digital VIII Concurs de microrelats de terror (Ins. Cristòfol Despuig)

A més, al blog de la biblioteca d’aquest institut, “Calaixó de sastre”, han publicat els textos guanyadors. I el fantàstic microrelat en castellà de l’Aida es pot llegir clicant a sobre del següent enllaç:

“Al otro lado de este lado”

Els guanyadors van rebre un diploma i uns llibres el passat divendres 22 de desembre a la biblioteca de l’Institut Cristòfol Despuig.

Moltes felicitats Aida!