2ª EDICIÓ DEL PROJECTE EXPERIÈNCIES UNIVERSITÀRIES

21Març, 2018
2ª EDICIÓ DEL PROJECTE EXPERIÈNCIES UNIVERSITÀRIES

Divendres passat vam dur a terme l’última xerrada del projecte « Experiències d’estudiants universitaris » d’un total de deu (Ariadna Nadal, Jonathan Monllau, Elisa Tomàs, Anna Vidal, Mireia Panisello, Jaume Cebolla, Àngela Esquerré, Xènia Gavaldà, Patrícia Gil i Mariona Navarro).

Elles i ells han format part de la segona edició d’aquest projecte que es va implementar el curs passat  per primer cop al nostre institut.  Novament, aquest any també ha estat tot un ÈXIT. El nostre alumnat ja ha mostrat la seva satisfacció per les xerrades i l’interès perquè el projecte tingui continuïtat.

"Un cop més us volem agrair en nom del centre que hagueu acceptat implicar-vos en el projecte. Ens sentim orgullosos que joves de la vostra qualitat humana haguéssiu estat alumnes nostres, alumnes del Ramon Berenguer. En definitiva, us posem a tots/es un EXCEL·LENT. Us el mereixeu!!! I us desitgem que tingueu molta sort amb tot el que emprengueu"