MINI-STAY IN DUBLIN

11Abril, 2018
MINI-STAY IN DUBLIN

Aquest curs han estat 34 alumnes del nostre centre els que han pogut participar en una estada cultural a un país de parla anglesa. Els nois i noies de 3r i 4rt d'ESO han passat 6 dies a la capital d'Irlanda, Dublín, acompanyats pels professors del departament d'anglès, Salomé Aguilar, Montserrat Balaguer i Pep Espuny.

Cada dos o tres alumnes estaven allotjats amb Host Families (families acollidores) amb la finalitat de practicar l'anglès aprés a l'aula en un entorn real, a la vegada que endinsar-se en la cultura del país, compartint l'hora del sopar amb diferents membres de cada família.

Cada dia es feia ús del DART (tren) des del barri de Killbarrack al centre de la ciutat. Allí es van poder visitar diferents llocs emblematics com per exemples el Trinity College, el Castell de Dublín, el museu medieval i viking Dublinia , la catedral de Sant Patrick, el museu de la  cervesa  Guinness Storehouse, i el Natural History Museum. També van haver excursions fora de la ciutat com al Castell de Malahide o  a la zona costera de la Bahia de Howth.

Des del primer dia, amb un tour complet per la ciutat a peu amb un guia local, els nois i noies es van moure en un entorn agradable, gaudint també de les arees de shopping, zones verdes com els Botanic Gardens o el Phoenix Park i atraccions al carrer.

Com diu la Núria C: “Personalment, aquest viatge ha estat una experiència inoblidable, he viscut en un altre país diferent en costums al nostre, he practicat vocabulari d'anglès i he compartit moments amb companys de l'insti que encara no coneixia. Tornaria a repetir l'experiència varies vegades...”

O l'Alba A: “Jo crec que viatjar i fa madurar...!

MONTSERRAT BALAGUER