Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció de Batxillerat 2015-2017

19Juny, 2017
Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció de Batxillerat 2015-2017

Dijous 25 de maig va tenir lloc l'Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció de Batxillerat 2015-2017. L'acte es va iniciar amb una actuació de dansa a càrrec de Paula Carpes i Cristian Trujillo. La cerimònia fou conduïda pels alumnes Maria Romeu i Adrià Garcia. La directora del centre, Lucrècia Bernaltes Tenesa, va donar la salutació i obertura de la vetllada. A continuació, va intervenir la presidenta de l'AMPA, Pilar Sarra Orús. Elisa Ortí va intervenir en representació de l'alumnat. A l'Acte assistiren els tutors de Batxillerat: Begonya Adell, Olga Reverter i Domingo Segura.

El convidat de la nit fou l'exalumne Joan Miquel Torta Margalef, Doctor en Física per la Universitat de Barcelona, catedràtic de la Universitat Ramon Llull i investigador científic del Consell Superior d'Investigacions Científiques, a l'Observatori de l'Ebre. En l'actualitat és el Cap de Línia de Recerca en Geomagnetisme i Aeronomia.

Des del consistori, fou el regidor de l'Area de Mitjans de Comunicació i Festes, Ramon Bel, qui va enroratjar l'alumnat. L'Acte fou presidit per la directora dels Serveis Territorials d'Ensenyament a les Terres de l'Ebre, Manolita Cid Espuny.

Enhorabona a la promoció de Batxillerat 2015-2017!