CHRISTIAN LLOBAT, GUARDONAT PER L'ESCOLA DE NEGOCIS BUSINESS SCHOOL

28Maig, 2018
CHRISTIAN LLOBAT, GUARDONAT PER L'ESCOLA DE NEGOCIS BUSINESS SCHOOL

La Comissió d'Excel·lència Acadèmica d'EAE Business School guardona l'alumne Christian Llobat Galiana a la convocatòria del Premio Bachillerato EAE “Ideas para la Nueva Economía”.

La comissió, formada per Josep Maria Galí, vicedegà de programes de grau; Cristina Tomàs, vicedegana de planificació estratègica i administració; Harold Torrez, responsable de l'àrea de sistemes d'avaluació i Mariona Vilà, responsable de programes d'excel·lència acadèmica, ha destacat l'alt nivell acadèmic del Treball de Recerca "L'envàs blanc de les marques".

Amb l'arribada de la crisi econòmica varen aparèixer les marques blanques. Aquestes han fet possible reactivar en certa manera l'economia. L'estalvi no es deu totalment a la qualitat, ja que moltes vegades els fabricants són primeres marques, sinó que en aquest fet també incideixen factors com la publicitat o la presentació.

L'acte de presentació dels treballs i lliurament de premis va tenir lloc el dijous 17 de maig, a las 17.30h, a les instal·lacions d'EAE en el campus de Barcelona al carrer Aragó..