ELS DIPLOMES DE L'AULA OBERTA

23Juny, 2018
ELS DIPLOMES DE L'AULA OBERTA

El passat divendres 15 de juny al saló de plens de l’Ajuntament d’Amposta es va efectuar el lliurament dels diplomes de pràctiques a l’alumnat de les dues Aules Obertes de la població d’Amposta, ubicades a l’ Ins. De Tecnificació i a l’ Ins. Ramon Berenguer IV.

L’acte fou presidit per la regidora d’ensenyament i cultura, la senyora Inés Martí, que va donar la benvinguda a tots els assistents i va destacar la importància del projecte quant al desenvolupament de la iniciativa i l’autonomia personals dels nois i noies que es formen en els espais on fan les pràctiques. A continuació, el senyor Adam Tomàs, alcalde de la localitat, va agrair la participació a totes les parts implicades, tutors i tutores de pràctiques, professorat de l’ institut i alumnat. A continuació, es va procedir al lliurament dels diplomes, que certifiquen l’aprofitament de dues-centes hores de pràctiques laborals.

Els i les alumnes de l’Aula Oberta del nostre centre, durant aquest curs 2017-2018,  han estat fent les pràctiques a les dues llars d’infants d’Amposta, La Sequieta i La Gruneta, al Museu de les Terres de l’Ebre, a la Secretaria de l’ Ins. Ramon Berenguer IV i a la consergeria de l’Escola Mestre Agustí Barberà.

A l’acte també van assistir, amb l’objectiu d’acompanyar l’alumnat, les dues directores de les llars d’infants; l’ Àngela Pitarch, coordinadora pedagògica del nostre institut; i Rosa Royo, tutora de l’Aula Oberta.