El Campus Terres de l'Ebre de la Universitat Rovira i Virgili guardona tres de les nostres alumnes

20Juliol, 2018

En l'onzena edició dels Premis Gerard Vergés de la Universitat Rovira i Virgili van ser premiats tres dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat. "L'escolarització d'un infant al·lèrgic alimentari a les Terres de l'Ebre" de Júlia Barberà Tena, dins de l'àmbit de les Ciències Socials, va ser el treball que va rebre la màxima puntuació per part del Jurat, 185 punts.

D’altra banda, dos dels Premis Específics del campus Terres de l’Ebre han estat atorgats als treballs "La publicitat sexista", d’Ariana Vidal Moreal i "Tu respires sense pensar, jo només penso per a respirar", d’Andreea Alice Marin.

En l’acte, que va tenir lloc el dijous 12 de juliol a l’Aula Magna del campus Terres de l’Ebre, van intervenir el director del campus Terres de l’Ebre de la URV, Jordi Sardà, la directora dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament, Montse Perelló; l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé; i el representant del Consell Social de la URV, Enric Carreres.

Enhorabona a les tres!