PROJECTE EDUCATIU cursat per l’alumnat de 1r de batxillerat en la matèria d’Economia. Consisteix en la creació i gestió d’una MINIEMPRESA. En finalitzar el curs, es liquida l’empresa. Una part dels beneficis obtinguts es destina a repartir dividends als accionistes, i l’altra part es destina a constituir un fons de reserva que permet finançar una part del projecte del curs vinent.

S’han creat cinc empreses, cadascuna integrada per un grup de 5 o 6 alumnes. El producte elaborat i/o comercialitzat ha estat el següent:

ANOTES: La corda que recorda

Taulell on es pengen anotacions: reunions, aniversaris, recordatoris, tasques domèstiques, horaris, llista de la compra i exàmens.

www.anotes.hol.es

• ANOTES: La corda que recorda | Institut Ramon Berenguer IV
    La corda que recorda

BLING: El so que fa brillar

Pot de vidre que té integrat una bombeta LED al seu interior. Il·lumina allò que vulguis posar dintre!

blingempresa.wixsite.com/bling

• BLING: El so que fa brillar | Institut Ramon Berenguer IV
    El so que fa brillar

CAPRITXET: Guarda els teus somnis

Coixí per guardar el pijama

capritxetpijama.wordpress.com

• CAPRITXET: Guarda els teus somnis | Institut Ramon Berenguer IV
    Guarda els teus somnis

ENCANTS: Penja-ho aquí

Coixí per guardar el pijama

www.encants6.wixsite.com/encants

• ENCANTS: penja-ho aquí | Institut Ramon Berenguer IV
    Penja-ho aquí

FLASH: Imanta els teus records

Porta-imatges. És una corda d’acer que té un contrapés de fusta. Les imatges es pengen a la corda amb uns imants.

flash16.webnode.es

• FLASH: Imanta els teus records | Institut Ramon Berenguer IV