El nostre alumnat de 4t d'ESO ha presentat els seus projectes a la Gala final dels premis NeuroArt al CCCB de Barcelona! Tot i els nervis de defensar les seves obres davant d’un tribunal d’experts en neurociència i un auditori ple, han fet una exposició espectacular!
Què és NeuroArt?
És un projecte que fusiona ciència i art per apropar la neurociència a l’alumnat a través de la creativitat. Els nostres estudiants han treballat en aquest projecte a les matèries de biologia i geologia i expressió artística. De totes les obres creades, el claustre va seleccionar dues per representar-nos a la final!
Aquesta experiència ha estat una gran oportunitat per aprendre, expressar-se i superar reptes. Seguim fomentant la creativitat i el coneixement!
#NeuroArt #CiènciaiArt #4tESO #GalaFinal #Neurociència #Creativitat #CCCB #Orgullosos