Celebrem l'Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció de Batxillerat 2017-2019

19Juny, 2019

Divendres 31 de maig a les 20h i a l'Auditori de la Filharmònica d'Amposta va tenir lloc la celebració del lliurament de les orles de la promoció de batxillerat 2017-2019. L'alumnat va estar acompanyat de professorat i de les seves famílies.

L'acte s'inicià amb un espectacle de dansa protagonitzat per Júlia Cruelles, Neus Curto, Amàlia Fosch i Anna Gasparín, interpretant "Bad guy" de Billie Eilish.

Els presentadors foren Maria Lozano i Julià Forcadell.

L'obertura de l'acte la va dur a terme la directora del centre, Lucrècia Bernaltes Tenesa. A continuació va interevnir la presidenta de l'AMPA, Pilar Arrufat.

La convidada de la cerimònia i exalumna del centre fou l'escriptora ampostina Maria Climent Huguet. Maria, estirant del fil de la seva biografia, va encoratjar l'alumnat de Batxillerat a perseguir els seus somnis. L'alcalde la ciutat d'Amposta, Adam Tomàs, va fer la cloenda de les intervencions més institucionals.

Tot seguit, els alumnes Aljcia Menning i Marc Vizcarro van interpretar el tema de Los Ronaldos "No puedo vivir sin tí".

Lidon Beltran, Judith Jovani i Joel Reverter varen pronunciar el discurs en representació de l'alumnat.

Finalment i després del lliurament de les orles a l'alumnat per part de les tutores Salomé Aguilar i Amparo Pallàs i el tutor Rafael Haro, Ainhoa Limbos va acomiadar l'acte amb la interpretació del tema "Gran Piano" de Nicky Minaj.

Els mestres de cerimònia foren Carles Royo i Ubaldo Garcia.

Us deixem unes fotografies de la nit, realitzades per Xaci Curto.