Sortida cultural de batxillerat a Roma

20Març, 2023
Sortida cultural de batxillerat a Roma

L'alumnat de primer de batxillerat d'humanitats, ciències socials i artístic i l'alumnat de segon de batxillerat humanístic i artístic de l'Institut Ramon Berenguer IV ha gaudit contemplant l'art de la ciutat eterna i els seus carrers i monuments plens d'història.

Durant el viatge a Roma el nostre alumnat i el professorat acompanyant, Ángela Pitarch, Rosa Cugat i Francesc Escriche han aprofitat al màxim la seva estada passejant i recorrent els carrers i racons de la capital italiana: San Carlo alle Quattro Fontane, La Fontana di Trevi, El temple d'Adrià, El Panteó de Roma, Piazza Navona, La Piazza Campo de' Fiori, el Castell de Sant'angelo, La Plaça Espanya, El monument nacional a Vittorio Emanuele II, La Columna de Trajà. el mercat i el barri de Trastevere entre molts altres.

Els nostre alumnat va poder explorar els Museus Vaticans i tots els seus tresors i es van quedar amb la boca oberta davant la grandesa de la Basílica de Sant Pere del Vaticà.

També es van endinsar en el passat de l'imperi Romà visitant l'interior del Coliseu i les seves pedres amb segles d'història.

Esperem que el nostre alumnat hagi gaudit de l'experiència de veure amb els seus propis ulls allò que tantes vegades han vist a classe al llarg de la seva etapa educativa.