Ens visita Hernan en H

22Març, 2023
Ens visita Hernan en H

Com cada any l'alumnat de primer i segon del batxillerat d'arts ha rebut la visita d'un professional del món de la il.lustració organitzada per la biblioteca del nostre centre, aquest curs ens ha visitat el jove il.lustrador Ampostí Hernan en H.

Hernan en H (Amposta, 1989) va estudiar Artfinal ESARDI, il.lustració EADT, Belles Arts UB i Postgrau d'il.lustració Infantil i Juvenil EINA.

És el creador de la marca Del Terreno, dibuixos 100% ebrencs, ha publicat contes infantils, jocs, cartells, aparadors, ha il.lustrat guies turístiques infantils i pedagògiques, ha dissenyat per a diferents empreses i ha col.laborat en multitud de projectes del nostre territori.

Els dibuixos d'Hernan ja son tot un emblema de la nostra ciutat i de les nostres terres.

Hernan ha parlat de la seva formació i trajectòria professional com a jove del terreno, ens ha mostrat alguns dels seus treballs i ens ha parlat del seu procés creatiu.

Els nostres joves també han realitzat un petit taller il.lustrant a la seva manera una de les paraules ebrenques que caracteritzen el treball d'Hernan.

El nostre alumnat ha gaudit amb les seves anècdotes i coneixent un referent professional de la nostra ciutat.

Podeu veure el treball d'Hernan a:

www.hernanenh.com