Erasmus+: Xerrada Obre't Ebre

23Octubre, 2023
Erasmus+: Xerrada Obre't Ebre

Els passats 18 i 19 d’octubre ens va visitar Nana Tsolsonava, cooperant en pràctiques d’Obre’t Ebre, una associació (ONG) afincada a les Terres de l’Ebre que promou el foment dels valors, la cohesió social del jovent i la infància especialment en risc d’exclusió social, de les zones rurals i amb menys oportunitats, així com el desenvolupament sostenible de la comunitat.

Nana és una noia de Geòrgia, estudiant del grau de traducció, que ha decidit fer una colaboració amb l’associació durant un període de 2 mesos. Abans d’acabar la seua experiència al nostre país ha volgut compartir-la al nostre centre amb l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat.

Els ha parlat una mica del seu país d’origen i les seues tradicions i sobretot de les opcions que ofereixen alguns programes europeus ( Mobilitat internacional amb pràctiques remunerades, participació en camps de treball, etc): TLN Mobility, Erasmus+, per poder viatjar i participar en projectes solidaris.

Ha estat una experiència enriquidora per l’alumnat, ja que han pogut conéixer aquesta realitat en una de les llengües que estan estudiant, l’anglès, axí com també intercanviar algunes idees i dubtes amb ella durant la xerrada.

Erasmus+ team

Departament de Llengües Estrangeres