Ciencia sin bata blanca

19Març, 2024
Ciencia sin bata blanca

El passat dijous 14 de març alumnes de 4t d'ESO van participar en l'activitat Ciencia sin bata blanca, organitzada pel Departament de Filologies Romàniques de la Universitat Rovira i Virgili. L'alumnat, que va ser rebut per la directora del Departament, la professora María Dolores Jiménez, va assistir als tallers Paleografía y edición, conduit per la professora Elena de la Cruz; Lexicografía y español como lengua extranjera, a càrrec de la professora Lismary Castillo i amb la participació d'una estudiant de grau i de dues alumnes xineses; Literatura y rap, dirigit per la professora María José Rodríguez; i  Lingüística, a càrrec de la professora María Dolores Jiménez i del professor Adrià Torrens. A més, l'alumnat també va gaudir d'una visita guiada al CRAI del Campus Catalunya.